کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317849 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پهنای باند اینترنت ایران بیش از ۳۵۰ گیگابیت بر ثانیه شد

پهنای باند اینترنت یا همان پهنای باند بین الملل ایران به بیش از ۳۵۰ گیگابیت بر ثانیه رسید. مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که در روزهای آینده نیز شاهد افزایش مجدد ظرفیت‌ اینترنت بین الملل خواهیم بود.

پهنای باند اینترنت ایران بیش از ۳۵۰ گیگابیت بر ثانیه شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بر اساس اعلام حسین معدنی پور، مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت، همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پهنای باند اینترنت بین‌الملل کشور ۳۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش یافت و به ۳۵۰ گیگابیت بر ثانیه رسید.

به گفته مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت، این شرکت در هفته‌ی گذشته با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در شبکه و از طریق درگاه‌های بین‌المللی شمال و شمال غرب، در ۲۲ بهمن پهنای باند اینترنت بین‌الملل کشور را ۳۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش داد.

معدنی پور گفت:

 در حال حاضر برای تامین زیرساخت ظرفیت‌های اینترنت و ارتباطات بین‌الملل، تعداد ۲۲ درگاه بین‌المللی وجود دارد که از این تعداد ۱۹ درگاه در مرحله عملیاتی هستند و اقدامات لازم جهت عملیاتی کردن  سه درگاه دیگر در حال اجرا است.

درگاه‌های بین المللی یا گیت‌وی‌ها نقاطی هستند که امکان اتصال شبکه ملی فیبر نوری زیرساخت کشور را با شبکه‌های بین‌المللی فیبر نوری یا دیگر کشورهای همسایه، به منظور تبادل ترافیک در زمینه‌های صوت و دیتا فراهم می‌کنند.

 

معدنی پور بیان کرد:

در حال حاضر ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور به بیش از ۳۵۰ گیگا‌بیت بر ثانیه، افزایش یافته است و با بهره برداری از پروژه‌های اجرا شده شرکت ارتباطات زیرساخت، در روزهای آتی نیز شاهد افزایش مجدد ظرفیت‌های اینترنت بین‌الملل خواهیم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30452 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/25 تعداد مشاهده: 1504
سافت گذر